Zwroty

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki  masz prawo dokonać zwrotu. Produkt, który zwracasz należy odesłać wraz z wszystkimi oryginalnie przymocowanymi metkami. 

Kliknij, aby pobrać Formularz zwrotu.

Co trzeba zrobić? 

1. Wypełnij Formularz zwrotu. Do paczki ze zwracanym  produktem dołącz potwierdzenie zakupu  i wydrukowany wypełniony  formularz zwrotu, a jego zdjęcie lub skan wyślij na adres mailowy: kontakt@zoshe.pl 

2. Przygotowaną przesyłkę prześlij na adres: 

Good Flow — Zofia Barczewska-Zabroń
ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 lok. 170 
02-972 Warszawa 

Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.

Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej.  Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient. 

Reklamacje

W przypadku chęci reklamacji zakupionego produktu, wypełnij formularz reklamacji. Wypełniony oryginał dołącz razem z paragonem lub fakturą do paczki ze zwrotem.

W celu przyspieszenia procedury skan lub zdjęcie formularza reklamacji należy również przesłać pocztą elektroniczną wraz z numerem zamówienia, opisem wady i zdjęciami na adres kontakt@zoshe.pl.

Kliknij, aby pobrać Formularz reklamacji. 

Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Decyzję wysyłamy na adres mailowy podany w formularzu zwrotu.

Shopping Cart