Zwroty
W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki masz prawo dokonać zwrotu. Produkt, który zwracasz należy odesłać wraz z wszystkimi oryginalnie przymocowanymi metkami.
Kliknij, aby pobrać Formularz zwrotu.
Co trzeba zrobić?
1. Wypełnij Formularz zwrotu. Do paczki ze zwracanym produktem dołącz potwierdzenie zakupu i wydrukowany wypełniony formularz zwrotu, a jego zdjęcie lub skan wyślij na adres mailowy: kontakt@zoshe.pl
2. Przygotowaną przesyłkę prześlij na adres:
Good Flow — Zofia Barczewska-Zabroń
ul. Prymasa Augusta Hlonda 10 lok. 170
02-972 Warszawa
Uprzejmie informujemy, że nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany i zabezpieczony.
Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Reklamacje
W przypadku chęci reklamacji zakupionego produktu, wypełnij formularz reklamacji. Wypełniony oryginał dołącz razem z paragonem lub fakturą do paczki ze zwrotem.
W celu przyspieszenia procedury skan lub zdjęcie formularza reklamacji należy również przesłać pocztą elektroniczną wraz z numerem zamówienia, opisem wady i zdjęciami na adres kontakt@zoshe.pl.
Kliknij, aby pobrać Formularz reklamacji.
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Decyzję wysyłamy na adres mailowy podany w formularzu zwrotu.